ד"ר אמיר פלינט-גור

את תבונה שיווקית בע"מ מנהל ד"ר אמיר פלינט-גור.

 

ד"ר אמיר פלינט-גור, בעלים ומנכ"ל של  חברת תבונה שיווקית-מחקרים בע"מ  (משנת 2003),
   חוקר ויועץ לחברות ולארגונים רבים ומובילים בישראל.

אמיר מתמחה במחקרים  בתחומי  Voice  of  the  Customer,  ומרבה לייעץ  ולבצע מחקרים
   בתחומי שביעות-רצון לקוחות, נאמנות, איכות שירות, פילוח שווקים, פוטנציאל ומיצוב.  

במהלך שנות הפעילות ביצע אמיר מאות מחקרי שוק בתחומי עיסוק רבים  וצבר היכרות ונסיון
   עם מגוון רחב של ענפים.

אמיר מספק שרותי מחקר וייעוץ לחברות פיננסיות, תקשורת, ספקי שירותים צרכנייים ועסקיים,
   ענפי תעשיה וייצור, חברות הי-טק ועוד.

ד"ר אמיר פלינט-גור  מכהן  כראש  לימודי שיווק  במכללה האקדמית  נתניה ומרצה  בתוכנית
   EMBA באוניברסיטת בר-אילן.

בעל תואר שני  ושלישי במנהל עסקים  מאוניברסיטת בר-אילן  (התמחות  בשיווק  שירותים) –
   הצטיינות יתרה (זוכה פרס הרקטור).

בוגר Advanced School of Marketing Research באוניברסיטת ג'ורגיה.

בוגר Services Marketing Institute באוניברסיטת אריזונה.

בעל תואר ראשון במדעי המחשב (אוני' בר-אילן).

חבר באיגוד אנשי השיווק האמריקאי – AMA.