את תבונה שיווקית בע"מ מנהל ד"ר אמיר פלינט-גור.
• ד"ר אמיר פלינט-גור, בעלים ומנכ"ל של חברת תבונה שיווקית-מחקרים בע"מ (משנת 2003),
חוקר ויועץ לחברות ולארגונים רבים ומובילים בישראל.
• אמיר מתמחה במחקרים בתחומי Voice of the Customer, ומרבה לייעץ ולבצע מחקרים
בתחומי שביעות-רצון לקוחות, נאמנות, איכות שירות, פילוח שווקים, פוטנציאל ומיצוב.
• במהלך שנות הפעילות ביצע אמיר מאות מחקרי שוק בתחומי עיסוק רבים וצבר היכרות ונסיון
עם מגוון רחב של ענפים.
• אמיר מספק שרותי מחקר וייעוץ לחברות פיננסיות, תקשורת, ספקי שירותים צרכנייים ועסקיים,
ענפי תעשיה וייצור, חברות הי-טק ועוד.
• ד"ר אמיר פלינט-גור מכהן כראש לימודי שיווק במכללה האקדמית נתניה ומרצה בתוכנית
EMBA באוניברסיטת בר-אילן.
• בעל תואר שני ושלישי במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן (התמחות בשיווק שירותים) –
הצטיינות יתרה (זוכה פרס הרקטור).
• בוגר Advanced School of Marketing Research באוניברסיטת ג'ורגיה.
• בוגר Services Marketing Institute באוניברסיטת אריזונה.
• בעל תואר ראשון במדעי המחשב (אוני' בר-אילן).
• חבר באיגוד אנשי השיווק האמריקאי – AMA.