תבונה שיווקית מבצעת סקרים בקרב לקוחות ומפיצים הנמצאים בחו"ל, בשתי שיטות:
תשאול ישיר: התשאול מתבצע באמצעות ראיונות טלפוניים המתואמים מראש, על-ידי מראיינים דוברי שפות זרות ברמת שפת-אם.
ראיון מסוג זה מאפשר השגת שיעור תגובה גבוה בצד תשאול מעמיק ואיסוף מידע רב וממוקד.
ראיון מסוג זה מאפשר השגת שיעור תגובה גבוה בצד תשאול מעמיק ואיסוף מידע רב וממוקד.
תשאול עקיף: הפצת שאלונים ואיסוף תשובות באמצעות אתר Web, דואר אלקטרוני, דואר רגיל או פקס. תשאול מסוג זה
מאפשר פניה למספר גדול של לקוחות.
מאפשר פניה למספר גדול של לקוחות.
יתרונות ביצוע הסקירה מישראל מהותיים ביותר:
- ביצוע סקירה מישראל במסגרת מחקרי שוק מבטיח ביצוע הסקרים בהתאמה מלאה לדרישות החברה הישראלית ועל-פי הנחיותיה המדוייקות.
- ביצוע הסקירה מישראל מאפשר לחברה להכיר את הסוקרים, לתדרך אותם ישירות ולבקר את איכות עבודתם.
- ביצוע סקירה מרוכזת מישראל מבטיח התייחסות אחידה לכלל המתושאלים בשפות ובתרבויות שונות !
- ביצוע הסקירה מישראל נעשה בעלות הנמוכה פי- כמה מביצוע סקירה באמצעות חברות בחו"ל.